Till min vän

Hur snurrig får man vara? :) Jag hade ju ett kort till från januaris kortmakeripaket hos Apidae/Sykompaniet...:)



Ett litet kort som man kunde använt i söndags, eller skicka bara-för-att till en vän! Jag använde det söta pappret med hjärtan till bakgrund, tyckte det var så lagom mönstrat! motivet var ett som jag hade liggande färdigfärglagt så det var bara att sätta dit det. Jag gör så ibland, färglägger en trave motiv så jag har att välja av när jag snabbt vill göra ett kort.




Den lilla chipboardtagen från paketet satte jag en överbliven bit papper från välkommenskylten på, och sen fick den en kartong-"knapp" som dekoration. Jag knöt en rosett av bandet direkt på tagen och när den sen monterades ovanpå bandet som jag dragit över kortet såg det ut som om jag tagit bandet på kortet och knutit fast den med. Lite fusk, men effektivt :)




Som dekoration satte jag en nål genom rosetten, just den här nålen har ett litet hjärta med en pil på. Det medföljde lite olika varianter i de olika paketen men alla lika söta!



Tre små röda knappar för att balansera intrycket, och sen var kortet klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0