Dags för Tradera igen!

Just nu tickar de på - de första auktionerna på Tradera efter sommaruppehållet... 50 härliga auktioner med lite av varje - stämplar, embossingpulver, Notch&Die-tool, en kartväska, döskalleklistermärken, stämpeldynor, rengöring till stämplar och jag vet inte allt... här kommer ett litet smakprov av vad som finns på listan.

image69

Och när de här är slut väntar 50 nya.. och 50 till...:-) Jag har verkligen hårdrensat, och mer ska ut så jag hittar det jag faktiskt VILL ha i röran! Funderar på nytt sorteringssystem (igen...:-) ), fick en aha-upplevelse när jag läste om en som sorterat om sina dekos efter färg, för man letar ju oftast efter "något grönt" eller "något lila", inte just en knapp, en metallfnurp eller något annat sånt. Undantaget för mig är garn och band, de är fortfarande funktion framför färg för mig. Och jag har för mycket band för att kunna sortera dem i burkar osv, de hade bara blivit kaos och trassel. Vågar inte ens räkna påsarna med band, rullarna är nog bara ett trettiotal. :-) Paketen (dvs typ "kit" från en tillverkare) är sju, det ver jag för jag råkade se det när jag rotade i lådan sist och letade efter "ett lila eller grönt band" :-)

Kommentarer
Postat av: annkan

Mm, du säljer så mycket fint där. Och en del har hittat hem till mig med jämna mellanrum.;-)
Kram/ annkan

2007-08-08 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0