Min stackars försummade blogg

Jo jag vet, det är evigheter sen den uppdaterades. Jag kan bara konstatera att bärbar gammal dator med mobilbaserad uppkoppling är rätt drygt, så det fick anstå tills vi var hemma igen. Och det är vi nu! Vi har haft en ljuvlig tid i Norrfjärden, mitt paradis på jorden. Den här layouten gjorde jag med förra årets bilder, har inte hunnit plocka årets ur kameran än...

image60

Nu väntar jagbara på att alla prylarna ska komma hem också, de åker just nu bil ner genom Sverige... Är för tillfället mest bara trött, så det är ingen panik att få hit dem, det är till och med ganska skönt att kunna "skylla" på att sakerna inte är här när jag inte orkar göra något. Eller göra och göra, idag har jag och Y handlat två gånger, fixat ny bankdosa, bäddad rent och tvättat en del. Inte så illa för en semesterdag med en 3,5-åring och med själen fortfarande på resa...

Nu ska jag fortsätta plöja igenom mina 400 inlägg på Scrappiz..


Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

Ser trevligt ut *ler*
*vink vink*
Maria

2007-08-02 @ 23:10:30
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0