Tack igen!

Tack ni som kommenterade inlägget i bloggen som jag bad er, det finns 6 st små påsar så ni får varsin. Det är inte så mycket i dem, men något litet kul till varje, hoppas ni ska gilla det! Har någon av er inte fått mail så hojta till så löser vi det.

Förtydligar: Det var alltså de som kommenterat just inlägget där jag bad folk ge sig tillkänna som jag avsåg - jag har fått en massa andra kommentarer också - TACK! - men det var för att avgränsa så jag visste vilka jag skulle skicka till som jag valde de som kommenterade just det inlägget. Alla ni andra är också underbara och jag kommer ha fler utlottningar, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

*Hojt hojt* =0)

2007-08-14 @ 01:46:07
URL: http://www.cardsofmaria.blogg.se
Postat av: annkan

Tusen tack för påsen som kom i brevlådan idag! :-)
Kram /annkan

2007-08-16 @ 21:52:31
Postat av: Anonym

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2008-01-08 @ 22:46:27
URL: http://fabsleepercell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0