*chockad*

Jag måste varit otroligt snäll det här året, jag är fortfarande i chock...

JAG HAR FÅTT EN NY DIGITALKAMERA!!!

Det tar ju lite tid att lära sig nytt, men vilka bilder den kan ta jämfört med min gamla kamera...

image195

Bild tagen med det "vanliga" läget. Med min gamla kamera hade det i bästa fall gått att se vad det föreställde om än suddigt.

Sen hittade jag makroläget...

image196

Man ser ju vartenda dammkorn! :-)

Bilderna är alltså obehandlade här, bara minskade i storlek... och det är så underbart att kunna gå NÄRA och fota saker och se vad det är och inte bara en massa blurr. :-D

Nu ska lycklig liten jag gå och nanna kudden. I morgon lär kameran få hårdjobba när jag ska testa "allt"... *studsar glatt omkring*


Kommentarer
Postat av: sari

Grattis!!! Helt underbart med en väl fungerande kamera!!!

2007-12-25 @ 12:38:16
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0