Sötaste lucian

Sötaste lucian i stan, ja i hela landet, hade vi hos oss...

image189

Dessutom är det personligt rekord - från jag plockade fram fotot och BÖRJADE fundera på vad jag skulle hitta på tills den såg ut så här tog det 16 minuter! Och då har jag till och med hunnit MÅLA stickersbokstäverna till titeln eftersom färgen var fel och jag ville ha samma färg som jag kladdade med bakom fotot. :-)

Sen tillbringade jag iofs en bra stund efteråt med att stå och glo på den, men nej - den är färdig. Allt jag funderade på såg bara konstigt ut eller tog fokus från fotot som jag bara älskar. Så den ÄR färdig så här!

Kommentarer
Postat av: hedvig/hedda_94

Åh, den är helt underbar tycker jag faktiskt!
Du har helt rätt, ofta är less more!

2007-12-22 @ 00:02:46
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Maria B

Absolut finaste lilla lucian. Eller stora! Snart 4!

2007-12-23 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0