Kort för fan. :-)

Med en liten Filur-jävel kan man göra många roliga kort. Alla uppskattar dem säkert inte, men det här blev sålt på några minuter:

image56

Kortet gjordes för Kort i Fokus-bloggen och upplägget är stulet rakt av - tyvärr minns jag inte vem som gjorde det första kortet jag såg med den texten till den filuren. Han gav dock mersmak så de här gjorde jag i förrgår kväll:

image57

Hjärtebandet är ett av mina favoritband (finns i webshopen så klart...), jag gillar de glittriga hjärtana på det transparenta bandet. Enda problemet är att fästa det snyggt, därav blomman. :-)

Mamma skrattade gott åt Filuren ovan, liksom åt det här "paketet" jag också hann med i förrgår:

image58

I gårkväll och i kväll har jag hunnit med tre kort på samma tema, plus ett kort till en artikel på Kort i Fokus.. de tre korten på samma tema är dock fulla med glitterlim så de kan jag inte visa just nu, och Kort i Fokus-kortet kommer där i nästa vecka när jag har skrivit en ny "spännande" artikel. Dem förra jag gjorde kommer snart här i bloggen...

Det var allt för idag, nu ska jag nanna kudden!


Kommentarer
Postat av: krumeluran

om du inte hinner se att jag pmat dig på scrappiz ang fonten, maila mig så skickar jag en länk till dig :)
Katarina

2007-07-18 @ 20:48:47
URL: http://krumelurans.blogg.se
Postat av: sari

älskar filur stämpeln du har använt...måste nog köpa den! Dina kort är snygga som fan!! =)

2007-07-26 @ 15:52:58
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh, hittade precis din blogg via Scrappiz- och måste beundra dina fina Filurkort. Har ingen än, men är jättesugen på att köpa...
Kram /annkan

2007-08-08 @ 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0