Sista veckan...

..före semester, kan man nog säga att det är nu! Jag ska bara jobba nästa vecka också, sen är det dags för semester, och det ska bli SÅ skönt! En del av semestern kommer tillbringas i Norrfjärden, som vanligt, men tyvärr så kan vi ju inte åka allihopa... ännu en sommar har vi inte semester ihop med någon reda, och i år är det värre än vanligt för vi har faktiskt bara en helg ihop. Men det ska bli skönt att komma iväg, och förhoppningsvis ska jag kunna stå på vi-kan-mässan i Norrfjärden som jag gjorde förra året. Hoppas på att bli av med en del kort då också, så jag har plats för allt det nya jag gör i min kortlåda.

Men nu - NU ÄR DET HELG! Hoppas ni alla får en lugn och avslappad helg, för det tänker jag ha. :-)

Kommentarer
Postat av: Foundhiddenpalms

Lovely site keep it i will be back that you.

2008-02-14 @ 22:49:17
URL: http://foundhiddenpalms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0