Baka baka liten kaka...

Idag har vi bakat... 36 müslibullar, 42 rågbullar och 2 chokladkakor. Och E har  vanilj- och äppelbullar på gång ,men hon var tvungen att handla mer vaniljpulver först, så hon tog med sig lillasyster och gick - och då passade jag på att ta en bild på kakorna och skriva ett par rader här.

image34

Visst ser de goda ut! Jag har, som vanligt, använt tysk kakao, för den ger så mycket bättre smak eftersom den är mörkare. Är man chocoholic så är man... Receptet är ett vanligt standardrecept på sockerkaka från Sju sorters kakor, men med massor av kakao i också.

Och så här glad...

image35

...blir man när man får slicka skålen...:-) Brås på mor sin, gör hon.. är lika tokig i choklad som jag är!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi, så brukar Maja också se ut efter bak här hemma, men här är det kladdiga chokladmuffins som är favoriten. :P (maila gärna om du vill ha receptet, de är faaaarligt goda...) Maja är också chokladtokig, och gärna mörk choklad precis som mamma :P
Kram Kicki

2007-06-17 @ 18:05:34
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Moncia O

Nej men Annica, så kan du inte göra. Baka kaka och sedan inte ringa mig :o)
Ser att Y varit och hjälpt dig ordentligt med sleven.
KRam Monica

2007-06-18 @ 15:11:39
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0