Det ska böjas i tid...

det som krokigt ska bli! Och i en familj med så många datorer och grejor som vi har, så är det väl själva tusan om inte den yngsta ska tränas in tidigt.

SKämt åsido så älskade Y att sitta med storebror när han spelade spel redan när hon var ganska liten, och en gång lyckades jag fånga dem på bild... tycker de är så säta!

image28

Materialet fick jag i en swap vi hade på Scrapeventet, och det enda jag har lagt till är en diaram och en snutt med scrappers floss. Titel och tags är (förstås..) utskurna med WB, men jag orkade inte pilla med att skära hela texten med "rätt" font (och kom förstås inte på att jag kunde stoppat pappret i skrivaren förrän jag hade satt fast både stora fotot och blommorna till vänster... *suckar* Så det fick bli min egen handstil! Blommorna har sin egen historia.. mönstret på pappret och hyllan på fotot samverkade (motverkade?) så det såg otroligt skevt och vint ut, som om jag hade skurit snett.. det hade jag inte. Men synvillan gick inte att bortse från så jag fick klämma dit blommorna för att dölja hur snett det såg ut. Titeln sitter inte heller så snett som det ser ut (kolla t i både Det och tid så ser du att det är samma höjd...:-) ) utan det är scannern som knasar sig när det är brads och sånt på det man scannar. Och jag orkar inte hämta kameran, den står där nere...:-)

Formatet? 6x6"! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklars vad du har jobbat på vännen. Snygga kort och så gillar jag din 6x6 LO som jag alltid blir lika "impad" utav. Förstår inte hur du kan få till det på så "liten" plats.
Kramen

2007-06-04 @ 22:24:39
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Steingrete

Great site. Good info

2010-05-06 @ 07:10:06
URL: http://steingrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0