Mer med Cards of Marias stämplar!

Kom på att jag skulle ju visa upp lite mer som jag gjort till Cards of Maria!

image29

Det här kortet gjordes till Kort i Fokus CardJacked-utmaning förra veckan, och jag tyckte Student-Björn blev så söt när han satt på staketet (Sizzix-utstansat) och vinkade. Gräs o myra är utstansat med QK, både Björn och lösa studentmössor är från Cards of Maria.


image30

Här har jag använt den stora studentmössan och textstämpeln "Student". Tyckte det blev lite mysigt med ett lila och blommigt kort till en student, till skillnad från allt blått o gult! Kortet är gjort till skissutamningen på Kort i Fokus, och samtidigt passade jag på att göra det här kortet:

image31

Det gjorde jag till en av sjuksköterskorna på jobbet som precis ska gå i pension. Hon har skaffat sig en kolonilott och älskar att vara där ute. Vi hade skramlat till en snygg liten ryggsäck och en sittpall med plats för redskap osv, och hon blev jätteglad. Jag ville ge henne något eget så hon fick det här kortet utöver allt det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0