Mer med stämplar från Cards of Maria!

Tänkte visa två kort idag, ett som jag "lovat" visa tidigare (som nu är omscannat) och ett som jag gjorde i morses. Det finns ytterligare ett, men det får ni inte se än utan då får ni kika i Kort i Fokus-bloggen på fredag! :-)

Först kommer det omscannade kortet:
image32

Jag ÄR ruskigt förtjust i Student-Björn, han är bara så söt! Och så fick jag änltigen användning för de där pappersflaggorna jag inte kunnat slänga eftersom jag hade "behövt" sådana innan jag kom loss och köpte dem. :-)

Och så det nyskapade kortet - i lite andra färger...
image33

Liiite mer rött på det här. :-) Tyckte det var en fiffig använding av det blå-gula bandet, något som jag annars har svårt att få till. Antingen är det den gula eller den blå färgen som är "fel" och skär sig mot allt, men så här gör det inte så mycket att det är "fel" blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0