Tre blå kort

I pysselgruppen jag är med i hade vi en kul swap. Vi packade varsitt kuvert och sen lottade vi ut dem, sen gällde det att skapa något av innehållet. Hittills har det blivit tre kort av mitt paket, alla tre gjorda för Kort i Fokus-bloggen...

Först ut är ett bara-för-att-kort, eftersom jag inte kan bestämma mig för vilken text det ska vara på. Jag hamnar allt oftare i det dilemmat numera, det är så många kort som funkar lika bra som grattis-kort som krya-på-dig-kort eller... tja, vilken sort som helst. :-)

image36

Å nummer två är också ett bara för att-kort...  Här hade jag kul med blommorna, tyckte det blev en ganska fin effekt av dem!

image37

Det tredje kortet innehåller faktiskt en del material som inte låg i mitt kuvert (den ljusrosa kortstommen och det blommiga pappret) men jag tycker ändå det hör hit - om inte annat för att det är kul att se hur färgläggningen kan påverka hur motivet ser ut. De är inte så lika, det översta och det understa kortet, trots att det är samma stämpel!

image38

Tja, det var dagens skörd. Vi får se om det hinns med något i morgon också - det är ju trots allt midsommarafton! :-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Maja säger att hon älskar snigelkortet. :D
Jag tycker också dina kort är fina!
Kram Kicki

2007-06-21 @ 20:36:18
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0