Ett sommarkort

Bläddrade lite bland mina kort och hittade det här som jag gjorde för några veckor sen.. tycker det är så härligt somrigt!

image11

Pappret är från en av mina favoriter, Chatterbox, de har verkligen många härliga mönster - och de flesta är kombinerbara även om de kommer från olika serier. Sånt uppskattar jag.

Stämpeln är återigen en lånad stämpel, som jag inte minns vad det var för någon. När ska jag lära mig att skriva upp det??? Färgläggningen är i alla fall med torrchalks (oväntat va? :-)) ) och texten urskuren med min älskade Wishblade.

Kommentarer
Postat av: cattis

Håller med om att den är somrig!!! Jättefin stämpel och sköna färger på kortet!

2007-05-15 @ 08:02:35
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: carina

Ett jätte snyggt kort....även IRL

2007-06-14 @ 23:42:26
Postat av: Jeppeeira

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-04-15 @ 11:36:32
URL: http://jeppeeira.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0