För det är måååååndag morgon... och mitt huvud känns så tungt....

Även om det är tisdag idag så KÄNNS det som måndag. Sov som en kratta i natt, skallen bankar och det känns riktigt måndagsvidrigt. Och kvavt är det ute också, inte så värst varmt (typ 16-17 grader) men tungt och tryckande ändå. Blä.

Så jag partajar loss och visar ett kort jag gjorde på Scrappizträffen i våras i stället! Stämpeln vann jag på lotteri, himla glad blev jag!

image18

Texten är gjorda med rub-ons, något jag tränar på att använda mer eftersom jag har liiiite sådana liggande... hrm. För att förhöja effekten av knapparna i blommorna limmade jag dem med glitterlim - perfekt för det blir inte för glittrigt men ändå lite. :-)

Sen tänkte jag visa ett par kort jag gjort nyligen också...  Till Kort i fokus-bloggen hade vi en utmaning där vi skulle göra ett kort i rosa, svart och vitt, och med lite andra "krav" på oss, och då gjorde jag det här:

image19

Sen var jag tvungen att göra en "pojkvariant" också eftersom mina kort just nu har en tendens att gå i rosa, och det är inte alla pojkar som uppskattar det. Och då blev det så här:

image20

Man kan nästan säga att jag liftade mig själv. :-))

Så, det var dags kort. Får se vad det blir nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0