Lite mer...

Sista helgen i april var jag på ScrapEvent of Scandinavia, och det var bara SÅ kul! Vi gjorde många olika projekt, och det mesta är inte färdigt än, men här är två saker jag gjorde:

image9

Layouten är en omarbetad version av den layout vi gjorde på KI Memories-kursen. Jag har kapat ner den till 8x8 istället för 12x12 och lagt det som skulle varit en dold journaling i form av en jättetag som fotomatta istället. Men den blev lite kul ändå!

Självklart blev det rester över, just på den här kursen för att vi fick ganska mycket material, och en del av dem gjorde jag ett kort av:
image10

Kortet är ett DT-kort för Kort i Fokus-bloggen, och jag tycker det blev lite sött ändå. Jag älskar den där stämpeln, men glömde naturligtvis skriva upp var den kommer ifrån... 

Det finns mer rester kvar, så vem vet - det kanske blir fler kort! :-))

Kommentarer
Postat av: cattis

Snygg LO och ett snyggt kort!!

2007-05-15 @ 08:03:14
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: carina

Kan ju hjälpa dig med var ifrån den kommer...efter som jag har den.....STAMPENDOUS 2002
Fint kort gillar också denna stämpel
Carina

2007-06-14 @ 23:41:25
Postat av: Jonahkamilla

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-08-29 @ 11:09:18
URL: http://jonahkamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0