Mer ATC!

Precis hemkommen från Panduros lagerbutik.. de har halva priset på allt (vilket inte var så mycket, det var ruskigt utplockat, och värre var det efter mig...:-) ) så jag har lite nya bokstavstämplar, stämpeldynor och annat bra-å-ha... vi får se vad det blir av det!

Tänkte dock visa lite mer av mina ATCer, bland annat har jag fått en fråga om hur man kan använda garn. Här är ett exempel (i två versioner ,så att säga) där jag dragit garn genom öljetter och har som kantdekor:

image13

Jag har också lindat garn runt dem så här:

image14image15
image16image17

Kanske det kan ge lite idéer! Mycket av det går ju också att göra på kort, i synnerhet om man arbetar med en pappersbit som grund, och som man sedan monterar på kortbasen.

Kommentarer
Postat av: Kada

Hahah, är ju bara tvungen att skriva lite här också: jag får ju också MASSOR av frågor om vad man gör med garn och hur man sätter fast det:-) Såååå skönt att veta att nån mer lär ut denna otroliga konst *lol*

2007-11-22 @ 17:45:15
URL: http://kada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0