Lite från Växjö

Tja, inte fick jag så värst mycket gjort på träffen i Växjö - och det var supertrevligt! Jag stod med butiken i ett kör från 10 fram till ca 15, 16 någonting, och sen var det småshoppning som gällde för deltagarna. Helena på Landstoken utmanade mig att göra ett kort till tävlingen, så då var jag ju tvungen att bräcka henne - och jag var färdig först. :-) Har dock inte hunnit scanna det än, men det kommer. Och Helena vann i tävligen, det gjorde inte jag. :-)

Jag hann göra några bokmärken under kvällen också! Tre av dem glömde jag att fota innan mormor köpte dem av mig, men dessa tre är scannade och klara:
image124
image125
image126

Stämpeln på den första kommer från Stämpelgården, på den andra är det en av de stämplar Inkywings släppte till försäljning i helgen och som en av tjejerna på träffen vann (och jag lånade...:-)) och den tredje är en lånad stämpel som jag tror är en hÄnglastämpel från något paket, men det är jag inte säker på.

Tja, det var dagens visning det. Har ett kort till scannat men det får ni inte se förrän på fredag. :-)

Kommentarer
Postat av: Cia

Tack för senast, det var sååå skoj att få träffa dig Annica och tack för lånet av dina stämplar :-)

Dina bokmärken blev jättefina!!
Kram Cia

2007-10-10 @ 19:01:26
URL: http://www.hobbyhuset.se/blog
Postat av: Chruss

Härliga alster! Bokmärken är så gångbara!

2007-10-11 @ 18:27:59
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0