Ylva-rapport och ett par Halloweenkort.

Ylva mår bättre, har fortfarande feber men kör med mormor och har fått "kooooooola" stövlar idag. Proverna var snabbprover och vi fick svaren utmed vägen - de visar ingenting. Zip. Nada. Så nu är det bara att avvakta och hålla tummarna för att det inte kommer tillbaka. Och kommer det tillbaka ämnar jag vända upp och ner på både sjukhus och vårdcentraler för att få en bättre förklaring. Om de så ska behöva lägga in oss...

För att ha NÅGOT att visa upp kommer först mitt lite knasiga kort  till dagens Cardjacked på Kort i Fokus:

image142

Hade lite kul och flippade lite.. de oerhört läckra sammets-rickrackbanden (som knappt syns för alla dekorationer... *suckar* ) kommer från våra halloweenpaket till kortmakare och bandprenumeranter (och tänk, det blev lite över till mig...:-) ), likaså de små skakbubblorna. Jag älskar Doodlebugs papper, men det är inte så ruskigt användbart för en som ju faktiskt inte gillar Halloween något vidare...:-)

Sen kommer ett annat kort:

image141

Det här kortet är ett DT-kort för Cards of Maria. Den lilla draken är en av mina absoluta favoriter, och jag kan verkligen rekommendera alla att hålla koll på julstämplarna som kommer snart... *kääääär*

När jag gjorde kortet ville jag ha det lite halloweenigt men inte så mycket att det blir "oanvändbart"... därför jobbade jag med klassiska halloweenfärger (och halloweenpapper) men skippade texter och sånt med halloweentema. ETT sånt kort med text i år får räcka. :-) Istället går det att använda som födelesedagskort till någon liten tuffing, och det är ju inte fel. :-)

Och jo, vill man köpa något av mina kort som visas i bloggen så går det utmärkt - om det inte redan är sålt eller använt... och man kan också specialbeställa!

Nu ska jag göra klart mitt julkort, glitterlimmet har torkat och det är dags för nästa steg!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

2 helsöta kort i halloweenfärger! =)
Tack för att du delar med dej av allt fint som du gör!! =)
kram petra

2007-10-25 @ 12:57:57
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Tina

Störtsköna kort!


kramiz Tina

2007-10-25 @ 14:43:39
Postat av: Pickles/TesaB

Jättefina kort!!! Draken är hur coooool som helst!

2007-10-28 @ 19:07:35
URL: http://tesasscrap.blogspot.com/
Postat av: Monica O

Halloj!!

Jag har en liten överraskning till dig i min blogg.

Kram Monica

2007-10-31 @ 12:24:56
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0