Alster till cybercropen

Trots gårdagens hektiska schema hann jag få gjort lite kort till Kort i Fokus CC gjorda, tur en del av dagen var vikt till pysselträff. :-)

Tre kort han jag:

Utmaning 3, färg = lila:

image320

Ruskigt lila blev det. :-) Motivet färglagt med ProMarkers, 3D-lack på några av blommorna,  pappersspets från Apidae/Sykompaniet och så lite papperssnuttar jag hade. Tack Monica för hjälpen med "blänket" på bokstäverna. Jag måste nog öva på det där...

Utmaning 10, ett dopkort med bifogad mall:

image321

Framsidan, så att säga:

image322

Insidan (eller vad 17 man ska kalla det), där man kan skriva lite tex datum och plats och sånt.

image323

Utmaning 11, format får inte vara 15x15 cm (eller kvadratiskt) och det ska vara minst två garn med:

image324

Klurar just nu på om jag ska ge mig på skissen eller Split negative...:)


Kommentarer
Postat av: Maritha // Dilorf

Jag gillar ditt dopklänningskort. Det är annorlunda. Jag tar den idén till boken tror jag.. :D

Jag har åxå fått en del skapat under helgen. Det känns jättebra!

2008-04-21 @ 19:53:54
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0