Dagens kort på Kort i Fokus

Nu när vi ändå är inne på girly girly så blev jag rätt nöjd med dagens kort till Kort i Fokus.

image296

Också ett ganska tjejigt kort, kan man väl säga. :-) Två söta rosa mönstrade papper, en ljuvligt liten björn (lånad stämpel och jag har ingen aaaaning om vem som gjort den) och så ursöta blompaljetter från Apidae/Sykompaniet. Pyttebradsen är också supersöta, men vidriga att få dit - de är stenhårda i benen och man får ont i fingrarna av att försöka dela på dem. :-)

Nu ska jag sätta mig och leka lite med ProMarkerpennorna... behöver nog göra några färgstarka kort, det blev ju lite nya stämplar på mässan... och jag är sugen på att göra lite med dem. Vi får väl se! Eller så slår det till och blir något helt annat. :)

Och JA Kicki, ATB's remsor funkar i Junior-Dymon, det var det jag och Sanna inte trodde men som Sara sa att de gjorde - och det gjorde de. :-) Kolla på den rosa layouten här nedan, där är det ATB-dymotejp. Den är lite trickigare att få att "fästa" men har den väl börjat mata igenom tejpen så funkar det utmärkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0