Fler cybercropsalster


Först ut är utmaning 2, en skiss:

image325

Jag blev så glad när jag hittade stämpeln på träffen i förrgår och kom på pappret som låg hemma... färgläggningen med ProMarkers gjorde jag i går och sen monterade jag när jag kom hem från svärisarna. Snabbt och enkelt med andra ord. :-)

Utmaning 4 Split It - dvs split negative:

image326

Ett lite romantiskt kort, och jag tyckte motivet var dekoration nog så jag kompletterade bara med ett mjukt mönstrat papper och en bandsnutt med knut på.

Utmaning 9 Citat, "Ingen kan vara nere med en ballong!" - och vem kan vara nere om man får så här många ballonger?

image327

Ganska mycket 3D-effekt med kuddar i olika höjder på det kortet... och knalliga färger. Ett riktigt gladkort, tycker jag!

Utmaning 14, Kort på kort:

image328
Det är det sista kortet jag gjort idag och någonstans halvvägs dog inspirationen och jag fick bara göra klart det... är ruskigt trött nu, så snart är det sängen som gäller!

Utmaning 17, en bildutmaning med en godislåda:

image329


Godiset inspirerade mig till det här godisglassiga kortet med den ursöta musen i chokladasken. Även här blev det en del 3D.

För den som undrar varför jag skrev att inspirationen tog slut på kortet innan så beror det på att jag lagt upp dem i nummerordning efter utmaningsnumret, och då kommer det här kortet sist. :-)

Y har också gjort kort till barntävlingarna, men de kommer i morgon!


Kommentarer
Postat av: tris

Här har uppenbarligen flitets lampa stått på dygnet runt?!

2008-04-22 @ 13:21:41
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0