Flytta?

Jag funderar på om jag ska flytta på bloggen.. jag trivs generellt bra med blogg, men jag saknar att man kan bläddra bakåt bland sidorna på ett enkelt sätt, jag skulle vilja ha en sån där "äldre inlägg" eller vad det nu kan tänkas stå och så kliver man bara bakåt bland blogginläggen. Och så skulle jag vilja kunna sätta fler kategorier på inläggen, det är ju ofta det är lite av varje i dem. Men jag vet inte, det verkar så jobbigt. :-)

Vad tycker ni som kikar i bloggen? Är det bra som det är eller ska jag fundera vidare? Vad ska jag i så fall välja? Finns det något bra sätt att migrera över till något annat och i så fall hur?

Livet är fullt av stora frågor...:-)

Kommentarer
Postat av: Monica O

Har också dessa funderingar men men.
Ps jag har en överaskning till dig i min blogg.
Monica

2008-04-01 @ 15:01:33
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Cards of Maria

Jag rekommenderar wordpress, vännen.

*vink vink*
Maria

2008-04-06 @ 14:43:49
URL: http://cardsofmariablog.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0