Lite gammal skåpmat

Tänkte visa upp lite gammal skåpmat eftersom det jag gör just nu inte kan visas :-)

Temat blir blommigt, för jag upptäckte jag hade en dröse blommiga kort liggandes på hårddisken...

image297

Först ut är ett kort där jag mer eller mindre liftade mig själv, från ett kort som jag gjort efter en kortskiss på en cybercrop vill jag minnas. Tycker det blir ganska effektfullt när man kombinerar blommorna med det söta biet som flyger omkring.

image298

Ytterligare ett kort från en cybercrop, ett ganska enkelt och snabbt tack-kort. Tyvärr blev det lite märkligt i scanningen, men sånt händer. :-) Blomman är stämplad med en watermarkdyna och sen borstade jag lite torrchalks över, det blir en mjuk och fin effekt av det.

image299

Här är ett kort som jag gjorde till en liftningskedja, där jag liftade Peterlina. Det vita vid blommorna är någon slags strykmotiv som blir lite upphöjt - hur läckert som helst!
image300

Sist ut är ett minikort jag gjorde till min mormor en gång. Krångligare än så behöver det inte bli!

Kommentarer
Postat av: Dilorf

Vilka fina kort.. Jag gillade flockmotivet.. :D

2008-04-10 @ 19:29:18
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0