Mer från Scrapeventet

Jodå, jag hann fota layouterna som gjordes klara! Även de här är från MM-kursen, och skulle vara två layouter. Jag gjorde en dubbel.. och den ena av dem vände jag upp och ner och båda fick lite extra papper :-) Den med tre små foton skulle bara ha ett, men jag gör som jag vill jag :-)

image335

image336

I efterhand såg jag att de två r-en i Norrfjärden borde bytt plats, men det är så dags när man redan limmat fast dem.. jaja, det får vara som det är!

Jag har faktiskt en layout till men den får man komma hem till mig om man vill se, för den vill jag inte ha utlagd här :-)

Nu kommer det nog dröja lite innan det kommer mer alster från eventet, jag har inte fler foton som passar utan måste framkalla först. Och innan jag kan göra det behöver jag gå igenom och redigera de bilder som behöver det och fixa o dona lite, och det hoppas jag hinna i helgen. Sen är ju Crimson supersnabba upptäckte jag, så får jag bara iväg filerna ska det nog gå bra. :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den här var verkligen supersnygg, somrig, glad och härlig!

2008-05-04 @ 11:38:14
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0