Minialbum

Några minialbum har jag hunnit göra, tyvärr är inte alla fotade.. men några har jag bilder på!

Först gjorde jag ett till svärmor:

image309

Jag använde bilder från ett besök i Skånes Djurpark sommaren 2006, och för att vara mitt första minialbum tycker jag det blev rätt bra. Siforna är ca 5 x 5 cm.

Så med blodad tand gjorde jag ett till min mamma också:

image310

Samma storlek, lite samma stuk och några av bilderna är de samma. Man ska inte krångla till saker i onödan. :-)

image311

Min mormor skickar ofta små presenter till Y, bland annat små Pixiböcker vilket uppskattas mycket av både Y och mig. Jag var själv en Pixiboksflicka, och tycker de är så lagom långa och lagom dyra... Som tack gjorde jag det här minialbumet, kan man väl kalla det, med några bilder på Y när hon läser för sitt "mysedjur" Glennie.

Nu kommer det nog kunna bli ännu fler minialbum, min pysselgrupp har gått ihop och köpt en BIA (Bind-it-all) tillsammans så jag ska preppa några album och böcker till nästa träff. Ska bli SÅ kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0