Prickigt värre

Jag gjorde några kort till Scrappiz-bloggen när Malena skrev lite om prickigt - och som vanligt kunde jag inte hålla mig normal utan löpte amok. :-) Två av dem visades i bloggen och ett får du bara se här! :-)

image290

Bara rött, vitt och massor av prickar.


image291

Här blandade jag in lite grönt för att bryta av, det är nog favoritkortet här hemma...


image292

Och så ett på spillbitarna som blev över när jag skar till bitarna till de andra två korten. :-)

Prickiga papper och prickiga blommor hittar du hos oss på Apidae/Sykompaniet, vi har andra prickiga band också - just de här kommer ur min privata (gigantiska) samling av band. Stämpeln är en av de roliga filurerna från Kortmakaren.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jäklar vad prickigt! Tufft :)

2008-04-09 @ 08:17:50
URL: http://www.millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0