Skåpmat del 2

Jag får väl ta några gamla layouter också...:-)

image301

En layout från 2006, så det var en av de första jag gjorde... bara foton och enfärgad cardstock! Inspirerades av Malena att använda ett stooort foto (fast i mitt fall blev det ju inte så stort eftersom storleken på layouten är 6x6 inch... ca 15 x 15 cm :-)) som mönstrat papper och låta det verkligen vara i fokus. Jag är fortfarande nöjd med den här, tycker den blev himla tuff.

image302

Också gjord 2006 även om fotot är taget på Y's ettårsdag 2005. Hon älskade att bada redan då, och vi har knappt fått upp henne ur badkaret än :-) Den här är gjord till en utmaning om att använda orange och turkos, och det passade så bra till fägerna (det lilla som finns...) på fotot.

image303

Och så min första dubbel-LO, gjord efter en skiss på en cybercrop. Jo, i början gjorde jag bara layouter till cybercropar, nästan i alla fall.. Tycker den här blev rätt bra den med!

Så, det var litet smakprov på mina tidiga alster.. mer kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0