Två layouter

Lite har jag hunnit använda mina mässfynd...

Lace cardstock och bandet med siffror på:
image293

Y har dille på siffror just nu, så när jag hittade den här lace cardstocken med siffror var den ganska given. Klockrent blev det med bandet till. Bilden är en som jag tog när hon stod och fånade sig, och jag tycker den är lite sötkul. Fotot av layouten blev inte lika bra. :-)

Blomman och dymo-bandet:

image294

Jodå, värsta prinsessåldern är det. Rosa, rosa, lila, rosaglitter och så lite rosa. :-) Ett litet urval av frökens leksaker, en snutt av hennes älskade prinsesstejp och så rosa papper från BG's Perhaps. Girly girly! :-) Det är rätt underbart att få frossa i rosa, glitter osv även för en liten mamma. Jag ÄR glad att jag har en dotter och jag ÄR glad att hon älskar rosa och glitter. Tack och lov är hon inte "överflickig" utan hon gillar tuffa kläder och leksaker OCKSÅ, hon bygger massor med lego (vanligt lego, inte bara "flicklego"), ritar och målar, sjunger och berättar. Världens bästa lilla prinsessa med andra ord. :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanonfina layouter och tack för inforamtionen om Dymo Junior.

Lotta på Scrapperiet.se

2008-04-10 @ 08:36:35
URL: http://www.lottasblogg66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0