Födelsedagspresenter

Nu är jag hemma från en underbar tripp till Danmark med familjen, inklusive föräldrar och svärföräldrar. Vi har ätit gott, haft mycket trevligt och letat lite geocachar. Mer om det senare!

Jag är med i några födelsedagsswappar i på Scrappiz, så i år var födelsedagen dessutom extra rolig! Jag hade massor av paket att öppna, och de här hade kommit till min födelsedag:

Från miao_1:


från ansol:


från Leia:


från blueeye:


från llg7007:


från JoMa:


från Kicki_76:


från Ammi76:


från StinaD:


från helenehalmsjo:


från Pia74:


från Elsa (dubbelpaket eftersom vi är med i två swappar tillsammans :)) :


från Malwa:


från LottaRos:


från Mella (och ja, du träffade klockrent rätt - förstås! :) )


från bitte71:


från ninmol0103:


från Nordmyra:


från PetraW:


Tack så mycket tjejer, det var UNDERBART att få öppna så många härliga pyssliga presenter! Nu MÅSTE jag verkligen städa klart mitt pysselrum, för det kliar i fingrarna efter att få börja pyssla. Vilka härliga layouter och kort jag kommer kunna skapa av allt detta!

Sen vill jag också tacka min goda vän Eva, ett underbart kort och en underbar notis-hållare! Ska ha den på jobbet så alla får beundra den!


Sen hade det kommit ännu fler härliga paket och kort när jag kom hem, men de har jag inte hunnit fota än. Men det kommer bilder på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0