Hemma!

Så är jag tillbaka i Skåne igen... det är inte utan att jag längtar tillbaka till paradiset, men nu är det dags för vardag igen. Jag har tack och lov en veckas semester kvar, och den ska ägnas åt att städa pysselrum och greja lite inför pysselloppisen som ska vara sista augusti.

Jag har över 500 bilder att sortera igenom, och det ska läggas en rejäl beställning på foton hos Crimson ganska snart. Ska bara lura ut en vettig förvaring för mina framkallade foton först! Någon som har något tips? Det kommer vara några hundratals bilder som behöver sorteras i väntan på inspiration och lust för scrap eller undansortering i någon slags vanliga album. Jag behöver kunna sortera på tillfälle eftersom jag vill ha de foton som hör ihop tillsammans och avskilda från de andra, så många sorteringsflikar behövs... inte lätt inte!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skönt att semestern inte är helt slut än :)

2008-08-10 @ 08:03:39
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0