Bok till dagis

I lördags gjorde jag en liten bok till dagis, med lite info om Y. Tänkte visa några av sidorna!

Framsidan:



Första uppslaget handlar om familjen:



Andra uppslaget handlar om mormor och morfar resp farmor och farfar, men det visar jag inte här eftersom jag inte har kollat med alla inblandade att det är OK.

Tredje uppslaget handlar lite om vad Y gillar att göra:



Sista uppslaget handlar om Fåret och innehåller dessutom en lista på viktiga telefonnumer, så det alltid går att få tag i någon.



Fotona är tyvärr usla, men skrivaren fick spunk och ville inte skriva ut snyggt när jag skulle skriva ut snabbt på väg till träffen. Men det duger att ha på dagis tills de lär känna Y bättre!

Jag håller på med fler minialbum, men de kan jag inte visa än...
*visslar hemlighetsfullt* 
:-)


Kommentarer
Postat av: Anne/anneh

Vilket fint album och trevligt att ge till personalen, blir mer personligt så...Kul idé!



/Anne

2008-12-04 @ 12:15:50
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: vibbe

Vilken fin bok.

Kram

Vibbe

2008-12-04 @ 15:54:14
URL: http://vibbessida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0