Julklappar

Jag var med i tre swappar på Scrappiz, så jag har fått en del pyssligt i julklapp:

I firarswappen (där jag firar min namnsdag) har jag inte fått alla paket ännu, men det här har kommit:



Tack så mycket tjejer, det ska bli kul att få leka loss med mina nya fina saker!

Jag var också med i en swapp där vi bytte julklappar, och då fick jag det här av Mammyo:


Tack så mycket!

Den tredje swappen var en hemlig-tomte-swap, och då fick jag de här fina sakerna från MOE:


Tusen tack!

Jag fick faktiskt mer pyssligt i julklapp, bland annat en sak som jag inte riktigt trodde jag skulle få.. mer om det senare! :)

Kommentarer
Postat av: Wildärtan

OJ vilka roliga grejer du fick!!

God fortsättning!!

2008-12-29 @ 14:04:08
URL: http://wilderth.blogspot.com/
Postat av: MOE

Kul att du inte fick samma färg på PM av någon annan! Gott nytt år!

2009-01-01 @ 23:40:33
URL: http://nyahuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0