Mer från CC'n på Kort i Fokus!

Nu går CC'n på Kort i Fokus in på sista skälvande dagaran, i morgon kväll är det över och det digra arbetet att utse vinnare (röstning och lottning) i de 18+3 utmaningarna tar vid. Men än är det tid kvar och vi ser gärna ännu fler härliga bidrag att inspireras av!

Jag har hunnit ett par kort till:

I utmaning 2 ska man Cardjacka en i DT, och jag valde det här kortet av Pixelit:


Och så här blev min version:


Sen gjorde jag ett råååååsa kort till utmaning 5, där man skulle göra ett monokromatiskt kort:


E gjorde också ett kort, till utmaning 8. Får se om hon hinner ladda upp det också :)


Skynda nu till Kort i Fokus och var med i cropen!

Kommentarer
Postat av: vibbe

Jag som älskar julen tycker det är riktigt roligt att se något annat än jul nu.

Fina kort du gjort.

Kram

Vibbe

2008-12-20 @ 14:38:05
URL: http://vibbessida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0