Skriver julkort

Ja, jag vet jag är sent på det, men nu äntligen skriver jag mina julkort! :)

Kommentarer
Postat av: Monicao

Tackar vännen för jul och grattis kort som dök upp i lådan igår.

Du jag har ny blogg så lägg till denna adress.

Kram Monica

2008-12-19 @ 11:23:52
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Maria B

Hejhopp. Tack för julkort som vi fick med posten igårkväll vid åtta!!! Jag kan tänka mig att du hade brådis när du skrev korten. I vårt stod det ingenting... Men jag visste ju vem det var ifrån. Själv har jag din julklapp kvar här. Den har inte ens lyckats lämna lägenheten.. Får se om det blir nyårsgave istället. Hehe. Kramar!

2008-12-23 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0