Fortsatt sjukskriven

Jag är fortsatt sjukskriven en vecka till, lite drygt, sen ska jag få börja jobba igen.. visserligen börjar jag lite lugnt på halvtid sådär, men det ska bli skönt att komma tillbaka - jag saknar faktiskt både jobbet och arbetskamraterna! Det är en ny känsla för så kändes det inte på mitt förra jobb... men jag stormtrivs verkligen med att jobba som distriktsarbetsterapeut. Hoppas bara det kan fortsätta att vara så kul och att ryggen håller, för det ju hit jag varit på väg sen jag slutade ungefär.

Jaja, vi får se. Men det är skönt att doktorn såg positivt på det iaf!


Kommentarer
Postat av: Lisbet

SÅ härliga papper...så härliga kort...Krya på dig nu

2008-02-26 @ 15:26:52
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Tina

Förstår att du längtar...
jag vill också börja jobba igen.

2008-02-26 @ 18:25:14
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0