Rapport från en sjuksäng

Inte blir det mycket gjort när man är hemma så här... ligger mest och läser. Håller på att plöja igenom Balgariaden och Sagan om Mallorea igen, och sen väntar Riddar Spjuthök. För vilken gång i ordningen vet jag inte, men det är lagom ansträngande att läsa dem. :-) Författare? David Eddings och genren är fantasy. Rekommenderas varmt!

Dagens pyssel: Jag har färgsorterat mina 72 nya Prismacolor-pennor! Tyckte de låg i en faslig röra, och det störde mig. Ska försöka måla lite med dem i morgon, eftersom jag har fått ett nytt spännande DT-paket från Stämpelgården! Ett riktigt tjejigt rosahärligt paket, som ska bli SÅ kul att sätta tänderna (fingrarna...:-)) i! Hoppas bara ryggen ger mig tillåtelse att få göra mer än bara klappa ganska så snart.. ska iaf stämpla upp mina stämplar från paketet och börja färglägga och komponera upplägg så jag kan få komma igång så snart som möjligt!

Det var allt för idag, nu är det dags att sova lite också. Om man nu kan sova efter att ha legat större delen av dagen... Håll tummarna för en lugn natt, lilla Y vaknade precis och hade kissat på sig - och det har inte hänt sen hon slutade med nattblöjan för över ett halvår sen. Ont överallt hade hon och kliade gjorde det, så jag befarar en rejäl förkylning eller något sånt - precis vad jag INTE behöver just nu.


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjabba!

Förstår att du börjar bli trött på sängliggandet nu...Men att få sorterat pennorna är ju inte helt fel *fniss* Jag har också fått mina pennor nu (72 st) och tycker precis som du att dom ligger i fel ordning :-)

Krya på dig och ta´t luuugnt :-)

Kram Ingela

2008-02-15 @ 19:21:30
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: Chruss

Sorterar...mäh...
Jag har dem i en burk rätt opp o ner jag....krafsar o gräver när jag ska ha tag i nått....

2008-02-16 @ 01:10:45
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Chruss

Sorterar...mäh...
Jag har dem i en burk rätt opp o ner jag....krafsar o gräver när jag ska ha tag i nått....

2008-02-16 @ 01:14:39
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0