Hjärtekort

Idag tänkte jag visa dagens kort från Kort i Fokus...

image206

Hjärtat är stämplat med rosa färg och embossat med två olika embossingpulver. Rosen i bakgrunden är stämplad med en rosa Fluid Chalk med en stämpel från InkyWings. Pappersspetsen som går tvärs över har jag färgat lätt med den rosa Fluid Chalken och sen bara klistrat dit. Den säljer vi i webbutiken, och den är bara SÅ läcker och praktisk! Finns i fyra olika varianter och i både vitt och naturfärgat.

För att hålla kärlekstemat visar jag också upp ett par bröllopskort jag gjort för länge sen...

image207

Guldembossade ringar på "läder"-cardstock.. det blir bara så läckert! Hjärtana under är pärlor som hänger i satinband.

image208

Ett lite annorlunda bröllopskort i lila. Bandet med blommorna har små pärlor på sig också, det var dyrt som pockers men såååå snyggt. Det lila och vita är tyvärr slut men det finns ett liknande på vår rea i webbutiken, under band och snören. Det är i regnbågspasteller, och blir lika snyggt på kort som att använda som armband! I övrigt är det samma koncept med de guldembossade ringarna på lädercardstocken. :-)

Tjapp, det var allt för idag. Nu ska jag sova lite, och sen blir det jobb igen i morgon.. Haken är att jag inte har tid att jobba, jag är såååå pysselnödig. :-)


Kommentarer
Postat av: zizzi

Hejsan
Jag hade lagt till din blogg bland mina favoriter och har kikat förbid är ett par ggr men inget nytt??? Visade sig att jag sparat sidan med kommentaren jag gjorde alltså inte startsidan. Så varje gång jag gick in på din sida kom tanten med bred bak upp!!!!
Nu är det ändrat och jag kan se det fina du gjort. Gillar speciellt det rosa!!!

2008-01-31 @ 15:06:01
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Eva F

Fina "våriga" och romantiska kort Annica!
Kram Eva

2008-02-02 @ 08:56:32
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Grymt fina kort!

2008-02-26 @ 08:14:00
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0