Min allra första layout.. typ.

Kanske dags att visa upp hur gräslig den var, min allra första layout. Grejen var att den SKULLE vara gräslig. :-)

image199

Temat var nog glitter och glamour... så jag blingade på med lite av varje. Titeln är dessutom stämplad i skimrande stämpelfärg, så den är ännu glittrigare i verkligheten...

Min andra layout blev så här:

image200

Den gjorde jag en re-do och CASE (Copy And Steal Everything) på sen, dvs en ren kopia, eftersom jag ville ha en egen i Y's album... den första fick mormor och morfar, och tyvärr har den blekts lite eftersom den står framme... men min kopia är mycket lik orginalet. Bara lite andra blommor. :-)

Sen minns jag inte riktigt i vilken ordning jag gjorde dem, mina layouter, och jag vet inte hur många det är.. men de här två första minns jag i alla fall. *snurrig*

Sen undrar jag - är det någon som kan berätta för mig hur fasen man gör när man går och lägger sig i tid??? Har varit så himla trött hela dagen, skulle fixa lite med scouternas bokföring innan jag fick pyssla en stund, sen skulle jag gå och lägga mig i tid. Bah. Scoutbokföringen gjorde jag hur duktigt som helst, pysslandet blev bara en liten stund - kändes det som. Och nu är klockan för mycket. Igen. GAH! Jag är inte skapt för att kliva upp på morgonen, jag är NATTMÄNNISKA! Jag hade faktiskt kunnat sitta flera timmar till, om jag inte hade vetat att jag skulle upp i morgon bitti.. idéerna väller fram, ett kort ligger på torkning, 10 ATC'er väntar på färgläggning, dekorering och montering, jag har nya saker att leka med - och måste gå och lägga mig. Blä.

God natt.

:-))

Kommentarer
Postat av: sari

hi hi hi...det är ju underbart att se hur man utvecklats...jag har vissa lo,sar som jag funderar på att göra om, men samtidigt vill jag inte, då ser man inte sinutveckling på det sättet!!

2008-01-09 @ 00:57:45
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0