Kort från Kort i Fokus

Den här veckan är det "mitt" DT-gäng som står för utmaningarna och på måndagen började vi med spotlight:



Kortet gjorde jag sist vi hade pysselgrupp hemma hos Monica, och jag är rätt nöjd. De söta mössen i tändsticksasken är bara för ljuvliga!

I går hade vi använd minst tre olika stämpelmärken på ditt kort, och så här blev mitt:



Jag har inte mindre än 6 olika märken (7 om man räknar Panduros egna och Panduros Tilda-stämplar som olika märken...)
Bakgrunden (som tyvärr inte syns så bra på bilden) är stämplad med watermarkdyna och en prinsesskrona från Panduro, body från RubberStampede, säkerhetsnål från All Night Media och en nappflaska från Panduros Tilda-serie. Motivet är från InkyWings och en av de första stämplar jag köpte, grattisstämpeln kommer från Forma Hantverk och den runda stämpeln kommer från Aud Design - jag bara älskar de där runda stämplarna! Jag valde att hålla kortet ganska enkelt och låta stämplarna utgöra dekorationerna, med så många olika stämplar hade det lätt blivit rörigt annars.

Nu åker vi snart till svärisarna, svåger + barn är där, kom i går, och det ska bli så kul att träffa dem!

Kommentarer
Postat av: Eva F

Härliga kort Annica.

Ta en titt i min blogg.

Kram Eva

2008-07-06 @ 18:07:39
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Anki

Härliga fina kort, gillar spotlightkortet mest!

2008-08-14 @ 10:12:58
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se
Postat av: fenglingling

Nothing is impossible to a willing heart。

2010-12-03 @ 08:45:02
URL: http://www.mmosavor.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0