Veckans alster på Kort i Fokus

Den här veckan är det "mitt" DT-gäng som stått för utmaningarna och de alster som visades upp i bloggen.

Först ut på måndagen var en härlig skiss gjord av Ingela. Jag gjorde ett studentkort i sprakande ljusgrönt. Den uppmärksamme känner igen papprena - jepp, det är rester från MM-kursen på Scrapeventet :) Draken kommer från Cards of Maria, och han är bara SÅ söt! Maria har dessutom öppnat en ny webbutik precis och firar hela helgen ha 20 % rabatt - skynda fynda! Bandet kommer från Apidae/Sykompaniet, och vi har många andra band också som passar till alla tillfällen!



På onsdagen hade vi en bildinspiration från ett fotocollage gjort av DT-tjejen Babbalalla, och mitt kort blev ganska blommigt.. och med ytterligare rester från MM-kursen :) Tack-stämpeln kommer från Forma hantverk, vår månadssponsor på KiF.



Och idag fredag var det dags för en annorlunda utmaning - ATC! Läs mer i KiF-bloggen.
Jag valde att plocka ut några av de mest svenska saker jag kunde komma på - midsommarstången (från midsommarrenen från Stämpelgården), en jordgubbe och en svensk flagga (från studentdraken från Cards of Maria), och sen monterade jag det på gul och blå bakgrund. Inte så illa trots allt, den kan nog få plats bland mina 250+ ATCer utan att skämmas. :)



That's all folks. Nu ska jag gå och grilla hos grannen! :)

Kommentarer
Postat av: tris

Blomkortet är ju underbart! Ha det gott i sommarvärmen!

2008-06-06 @ 19:41:07
URL: http://triscrap.blogspot.com/
Postat av: Monica O

Jättesnyggt Annica. Har ju haft äran att se dessa IRL.

Monica

2008-06-08 @ 12:11:42
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0