Å ännu mer från CC'n


Så finns det lite mer att visa upp nu när ljuset är på gott humör. :-)

Först är den en layout som jag gjorde efter en kombinerad scrap- och kortskiss, och i mitt fall blev det en layout. Hade monterat ihop 6 bilder av Y när hon for fram och tillbaka, det är ganska symptomatiskt även om hon är en ganska lugn tjej, hon kan bara inte stå stilla när hon ska prata och berätta. Det är nog generna. :-)

image270

Tyckte pappret var så passande till! :-)

image271

Några av pilarna skar jag ut för att rama in fotot lite. Jag skar fel först, så då fick bandet gå under där jag skar fel så ser det rätt ut. :-)

image272

Ett av de svenska dekorationsorden jag köpte en gång men har så svårt att komma ihåg. Det är en liten repa på det på bilden, men det är fixat nu...

Jag ritade med svart penna runt kanter och det jag stämplat med foamstampsbokstäver så det syntes bättre. Det blev faktiskt rätt bra!


Sen provade jag på nytt format, och det blev som sagt var stående letter. Och en dubbel :-)

image273

image274

Lite detaljbilder:

image275

Bazzill-blomma med en Prima Pop-up blomma på, och så rosenblad från Prima.

image276

Foldern från Botaniska trädgården (syrafri, det är kollat :-)) sticks ner i en ficka bakom fotot och fickan är i totalt tre lager där de ligger över varandra hit och dit liksom. :-) Tyckte det blev en kul effekt när de inte var lika stora, fotomattan och overlayen.

image277

En brun klämma jag fått någonstans fick hålla fast väderkortet.


Tjapp, det var så långt.

Kommentarer
Postat av: Monica O

Men!!!! Husing tusing så mycket fint du gjort under CC.
Hoppas att du har kvar med energi till den 30:e då vi träffas igen.

Kram Monica

2008-03-25 @ 09:08:51
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Luka(s)

Visste jag inte bättre skulle jag tro att det var gamla barnbilder på dig, hon är så lik dig, lilla Y. Bortsett från hårfärgen då. Fina bilder!

2008-03-26 @ 16:55:31
URL: http://lukas-romson.blogspot.com
Postat av: DesignAnnique

*garvar* Kul att du hittat hit också nu Lukas!

Jo, Y är nog rätt lik mig, fast ganska mycket smalare. :-)

2008-03-26 @ 20:34:34
URL: http://designannique.blogg.se
Postat av: Luka(s)

Asch, i Ys ålder var du rätt spetig du med. :-)

2008-03-27 @ 00:04:01
URL: http://lukas-romson.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0