Å så blir det mer reklam!

För mina auktioner på Tradera alltså! Utrensningen fortsätter - ännu mer stämplar och dessutom lite pärlor och annat bra-å-ha upphittat i såväl garderober som i pysselskåpen. Skynda fynda! :-)

Jag kan för övrigt nog rekommendera spillpapperskuverten, jag har lagt ut dem för 1 kr/st och egentligen vill jag bara bli av med dem. Jag är för snål för att slänga även små fina pappersbitar, men jag använder dem ju aldrig själv... däremot borde de vara perfekta för den som gör mycket tändstickaskar eller altrar andra saker som det behövs småbitar till, ett som helt enkelt gillar att använda småbitar på kort eller layouter.

Nåja, rusa genast till http://www.tradera.com/auktioner/DesignAnnique och kika på vad just du kan behöva!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Annica!
Måste bara önska fortsatt trevlig helg med din onda rygg och sen ville jag också skriva att kortet du gjort var superfint!Love it!
Följer du mello?
kram

2008-03-01 @ 18:03:59
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0