I går kväll...

...gjorde jag något nytt. Inchies! Det är små fnuttig "tavlor" som är (förstås) 1 x 1 inch, dvs ca 2,5 x 2,5 cm. Man gör dem i hela set, och jag begriper ärligt talat inte vad man ska ha dem till, men kul är det :-) Temat var natur, och jag kom på att jag hade den perfekta lilla nyckelpigan.

image263

Så den stämplade jag på alla utom en som fick en...

image264

spindel!

Sen maskades nyckelpigor och spindel och jag stämplade bakgrunden med en bambustämpel och en stämpel med någon slags gräspinnar eller vad man ska kalla det. Bort med maskningen och måla nyckelpigor röda, chalka kanter och montera på små cardstockbitar. 3D-lack förstås, och så här blev hela setet:

image265

Det var vad jag hann i går kväll som blev klart, jag har också plockat fram grejor till ett kort utan stämplar så det kommer väl under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0