Påskpynt

Jag gjorde ett par fina ägg, eller rättare sagt dekorerade ett par chipboardägg som jag köpt någonstans. Jag använde papprena från DaisyD som jag fått från Stämpelgården, tyckte de passade så bra till det. Också. :-)

Så här blev de:
image241

Jag har alltså använt flera olika av papprena och limmat fast dem på chipboardäggen. Sen har jag skurit runt kanterna för att få det snyggt. För att de ska kunna hänga framme målade jag baksidorna och kanterna med akrylfärg. Sen var det bara att släppa loss och dekorera, med knutna band av olika slag, knappar, blingblingar, blommor och lite glitterlim. Blev inte så pjåkigt!

Förresten - du har väl sett de nya renarna hos Stämpelgården? *tvärkär*

Kommentarer
Postat av: tris

Men finns det ingen ände på din kreativitet? :)

2008-03-18 @ 23:10:02
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0