Resten från CC'n

Jodå, det var lite kvar som skulle visas upp.. sen dess har jag gjort lite som jag inte kan visa upp, så då får ni hålla tillgodo med det här. :-)

Först av allt vill jag visa upp den layouten Y gjorde till barnskisstävlingen!

image278

Hon följde väl inte skissen helt (bland annat skippade hon en oval som var med - "vad ska den vara där för?" :-)) men rätt likt är det väl ändå. Hon valde bilderna, jag skrev ut och skar till, vi bläddrade i spillpappersmappen tillsammans och det skulle vara det med snöstjärnor på. Sen ville hon ha dekoration så då kikade vi lite till och snöflingan föll fröken i smaken. Fast det skulle glitter på. MAMMAS glitterlim, för det finns i så många fina färger! Och sen blev det mer glitterlim...

Jag gjorde också en ask, tänkte göra ett minialbum att ha i den. Skulle bara "behöva" en BIA (Bind-it-all) först...:-)

image279

Framsida

image280

Baksida

image281

Inuti

image282


Detaljbild på blommorna.

Tja, det var vad det blev. Totalt 15 utmaningar hann jag med och det är jag toppnöjd med.

Kommentarer
Postat av: Annika E

Så mycket fint du gjort! Asken är helt underbar!! Vill dessutom gratulera till vinsten i min namnförslagstävling. :-) Maila mig din adress till [email protected] så kommer ett litet pris! Kramis!

2008-03-29 @ 09:12:05
Postat av: carina

Whaoooo vad snyggt....GULT är underbart...också

2008-03-29 @ 19:17:35
Postat av: Kada

ÅH, vad jag gillar den gula asken!!! Får en härlig vår-känsla i magen :-) KRAM!

2008-04-06 @ 15:39:15
URL: http://kada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0