Vi söker fler till vårt DesignTeam på Kort i Fokus!

För att kunna visa en härlig bredd och för att belastningen per DT-medlem ska vara lagom vill vi gärna utöka vårt DesignTeam på Kort i Fokus. Passa på du också och sök plats i ett av de härligaste gäng man tänkas kan!

Mer information hittar du på Kort i Fokus - och kom igen, skicka in bilder på dina kort så kanske vi blir kollegor snart!

Och så ska jag visa kortet jag gjorde till den här månadens utmaning (för du har väl inte missat den??? Fin vinst från Scrapparazzi står på spel!), ett påskkort som min goda vän Eva fick.

image242

Gaaaamla papper från ProvoCraft, men så söta.. lånad kaninstämpel färglagd med ProMarkers, blomman har fått lite 3D-lack. Ursöta minimorötter på tags (ser du färgmatchningen mot kaninerna? En gråaktig och en beige...:-)) och en gladpåsk-stämpel från InkyWings... 

That's all folks, men i kväll eller så kommer mina första DT-kort från Cards of Marias nya kollektion.. de ska bara torka först. :-)

Kommentarer
Postat av: Monica O

Gud vad snyggt kort Annica!
Ett stort tack för kortet som kom i lådan idag gillar massor.

Kram Monica

2008-03-19 @ 10:03:49
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Ingela

Hejsvejs!

Vill också skicka ett stort TACK för påskkortet som låg i min "lådda" idag!!!!!!

Tackar även för det fina försenade födelsedagskortet ;-)

Glad Påsk!

Kram Ingela

2008-03-19 @ 16:09:54
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: Eva F

Och ja detta kortet är underbart och jag är den lyckliga innehavaren av det.
Tack än en gång Annica.
Kram Eva

2008-03-20 @ 19:52:48
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: carina

Jätte snuggt kort.... kul detaljer

2008-03-22 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0