Bilder från OOO

Operation OmOrganisation är härmed dokumenterat utmed vägen och jag började med att fota alla prylar jag släpat ut:

image369

image370

(och ja Andreas, jag har ännu mer prylar :-))

Så här såg det ut med hyllorna efter att jag rensat i går kväll:

image371

och nu ser det ut så här:

image372

Det är tomt i det mesta av lådorna fortfarande, bordet är fortfarande fullt med prylar men jag börjar iaf ha lite struktur! De grå lådorna mitt i bilden ska bytas ut mot vita, likaså de träfärgade tidskriftsamlarna. Jag skulle vilja ha vita pärmar också, men det känns som lite överkurs så vi får se hur det blir med det. En bättre låda än korgen till mina kortstommar står också på önskelistan, gärna en vit.. Jag tror att den här Kassett-lådan från Ikea kan funka, och eftersom jag ändå ska skaffa stora Glis och Kassetts tidskriftsamlare så... Ikea here I come. Igen. :-) Jag har sorterat ut en hel del till Tradera och Pysselloppisen också så det känns bra. Jag har fått börja på en ny låda till loppisen eftersom jag sorterade ut ett gäng tidningar och ville ha dem i botten på en låda, men den första lådan började ändå närma sig full. Fy 17 vad prylar jag har! :-)

Nu blir det inte mer idag, och i morgon är det sim och sånt så vi får se vad som blir gjort.

Kommentarer
Postat av: Sara

Wao, vad bra det blir! Du inspirerar verkligen!

Kram

2008-05-12 @ 22:44:01
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Monica O

Wow säger jag bara. Har varit hemma hos Annica idag och sett. Kan säga att IKEA får nog vänta sig ett besök från mig med.
Kanonsnyggt!!

Monica

2008-05-13 @ 10:10:17
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: kristina

WOW vad fint du kommer att få!när du sen sätter dej en stund får du kika in hos mej...för det är nya sillrecept på g...och fler kommer i morgon!Ha det gott!Kram...

2008-05-13 @ 19:28:53
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0