Födelsedagspresent...

Jag har fått min första födelsedagspresent nu, även om det är ett tag kvar... en ny cykel!

image349

Den jag hade innan är iofs helt OK fortfarande, till och med mycket bra - frånsett att den har ett ganska högt insteg och det klarar jag inte riktigt med min rygg längre. Så nu blev det mer "tantmodell" :-) Jag provade och provade, var först inställd på en Crescent igen men den var inte lika bekväm, så det blev en Sjösala istället. Tack snälla mamma och pappa för födelsedagspresenten!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis till "hojjen"!!!! *fniss*

Vilka fina bilder du fick tagit när ni var till havet.....ser hääärligt ut! Själv har jag mest varit inne då lille "J" fått vattkoppor och vill INTE ha nga kläder på sig men i lördags så var jag på jippo iaf :-) var ju internationella scrapbookingdagen då ju och det kan man inte missa *hahaha*

Kram Ingela

2008-05-04 @ 23:28:10
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se
Postat av: Millan

Vilken härlig födelsedagspresent! Grattis i förskott!

2008-05-05 @ 08:32:17
URL: http://www.millan.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0