Mer från eventet

Nu har jag lyckats fota canvasen och asken jag gjorde på eventet också...

image362

Jag har som sagt var tagit bort en del av det som "skulle" vara på och jag tyckte det blev bättre så här. Det syns inte riktigt på den här bilden men fjärilen som användes som mask när jag stöpplade har fästs över den vita fjärilen och böjts upp lite så det blir lite 3D över det hela. Så här:

image363

Och så några bilder på asken vi gjorde. Den fattas fortfarande kulorna som ska vara "fötter" och jag skulle vilja fixa till kanterna lite... men det ska väl bli klart någon gång iaf. :-)

image351

Framsidan på asken

image352

Bild tagen från baksidan med locket öppet. Jag hade hellre använt de mer enfärgade papprena och dekorerat med lösa saker, men det får bli en annan gång. Y tycker iaf den är jättefin!

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Godmorgon! Hoppas att du får en fin dag :)Fint:)

2008-05-04 @ 08:01:15
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Mella

Gillade din canvastavla. =)

2008-05-04 @ 10:53:58
URL: http://www.mellasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0